Известие

Collapse
No announcement yet.

Подгревни свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Още пролетта, когато смених абс модул и отидох да ми изчистят грешките за да се махнат досадните лампи по таблото, изписа че имам изгоряла свещ. И до колкото четох относно свещите, когато е изгоряла лампата, която показва подгряването, след като подадеш контакт тя продължава да мига около 15-20 секунди след това. Но най-вече диагностиката го показа, пък тя няма от какво да се излъже. Относно смяната на свещите, сам си се убедих, че е добре да отида в сервиз и така съм го запланувал. Явно, както е изписано тези свещи наистина се намират на доооооста недостъпно място. Не се сърдя, когато ми кажат че не разбирам за нещо което наистина не разбирам, а и както написах, наистина нямам големи познания, но пък имам мерак с питане и ровене да се понауча и образовам.

    Някой написа, че по ВИН номера може да ми каже какъв тип са свещите. Ето го и него: ZAR93200001135340

    Ако ще е удобно мога да дам линкове от сайтът, в който ги има така просволутите свещи и някой, който ги е сменял или знае за моят двигател какви са да каже.

    Благодаря предварително!
    Last edited by just_marto; d.m.y г., 20:55.

    Comment


    • #17
      киснете ли ги, образно казано, една нощ преди да тръгнете да ги отвивате ?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
        киснете ли ги, образно казано, една нощ преди да тръгнете да ги отвивате ?
        По-важното е на топъл или студен двигател се отвиват. Май имаше някаква особеност, но не помня

        Comment


        • #19
          Има логика да е на студен, тъй, като метала се е свил и ще има по-малко услие, но това надали е от голямо значение, защото ако не се лъжа там е алуминий, а той не се разширява толкова. И все пак по-важното е да отвива бавно и да не се бута рязко със злоба ,защото така се късат най-вече. За киснене и да киснеш, няма да има голяма файда, защото не киснеш резбата а самата свещ отгоре. Те затова хората им дават някакъв кратък период от рода на 3-4 години да се сменят за да не става запичане и късане, а и не са някакъв ултра скъп консуматив.
          Last edited by mell0; d.m.y г., 09:59.
          Fiat Bravo II 1.4 16v

          Comment


          • #20
            Ако при монтажа резбата на всяка свещ се намаже с подходящата смазка, после се развива лесно.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Досега съм си сменял 3бр., като винаги съм ги развивал на студен двигател.Меря на буксата и ако има проблемна свещ я пръскам с ВД 40, и след няколко часа или на другия ден я сменям.Резбата на новата винаги съм я намазвал с медна грес.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #22
                Колеги ами когато външната температура е 4 градуса и врътна контакта, лампичката за подгрев не задържа почти да свети, но не премигва, а съответно усещам, че колата пали по-трудно. Дали е някакъв проблем в бушона, релето или си въобразявам ? Миналата година нямах тея ядове.
                Last edited by mell0; d.m.y г., 11:47.
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                  Колеги ами когато външната температура е 4 градуса и врътна контакта, лампичката за подгрев не задържа почти да свети, но не премигва, а съответно усещам, че колата пали по-трудно. Далк е някакъв проблем в бушона кли релето или си въобразявам ? Миналата година нямах тея ядове.
                  Оли акумулатор

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Оли акумулатор
                    Той е от миналата зима 80mAh, мерил съм колата го зарежда просто върти малко повече и с претрисане пали иначе на топло няма грижа. Затова се бях насочил към свещите, но май ще разглобявам и старера за проверка ...
                    Fiat Bravo II 1.4 16v

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                      Той е от миналата зима 80mAh, мерил съм колата го зарежда просто върти малко повече и с претрисане пали иначе на топло няма грижа. Затова се бях насочил към свещите, но май ще разглобявам и старера за проверка ...
                      От акумулатор до акумулатор има разлика. Мини да му ударят една вилка преди да разглобяваш

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                        Досега съм си сменял 3бр., като винаги съм ги развивал на студен двигател.Меря на буксата и ако има проблемна свещ я пръскам с ВД 40, и след няколко часа или на другия ден я сменям.Резбата на новата винаги съм я намазвал с медна грес.
                        на загрял около 50-60 градуса двигател

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          на загрял около 50-60 градуса двигател
                          ..аха, и ако самата свещ успееш да я изстудиш с азот, може да я отвиеш на ръка...)
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            ..аха, и ако самата свещ успееш да я изстудиш с азот, може да я отвиеш на ръка...)
                            Ами мога, с течен азот за брадавици. Ма няма да можеш на ръка по определени причини

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Ами мога, с течен азот за брадавици. Ма няма да можеш на ръка по определени причини
                              Ае да оставим нещата да ги коментират тез дето реално се занимават с тях, а не виртуално да правим операции...
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • #30
                                На студен мотор се вадят свещите.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X